Foto´s Chiloe en Villa Alemana - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu Foto´s Chiloe en Villa Alemana - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu

Foto´s Chiloe en Villa Alemana

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

24 Februari 2010 | ,

Vorige week vrijdag naar Villa Alemana gegaan met Arlen om tio Gustavo op te zoeken, het was erg gezellig de hele familia was daar, ook zijn dochter en kleinzoons die nog vakantie hebben, We hebben met z´n allen de hele vrijdagavond ´dudo´ en ´cacho´ gespeeld, twee dobbelspelletjes. Het was weer net alsof we hen altijd hadden gekend.

Deze keer foto´s van Chiloe, ik moet jullie weer teleurstellen hier staat Cristian ook niet bij.

p.s. de jongen met het lange haar die op de vorige foto´s staat is Zarko een vriend van Francisco.

• 24 Februari 2010 - 21:58

Pedro:

Muy bonitas tus fotos. Ahora solo falta "la foto de la copucha".....;-). En todo caso, gracias de hacernos participe de tus vacaciones a traves de tus fotos y relatos. Recibe un beso y un abrazo de mi parte, Pedro.

• 24 Februari 2010 - 23:32

Karin Skuric:

wat een leuke foto's, veel verschillende landschappen, leuk om te zien.
    mooi dat jullie het zo leuk gehad hebben bij de familie. Geniet Arlen ook?
    Ja ik wist wel dat die jongen Cristian niet was, dat zag ik op een andere foto waar je de namen bij gezet had, het was een (mislukt) trucje om je uit de tent te lokken. Ik dacht NU gaat ze een foto van hem sturen, maar nee hoor.
    Lieve schat, geniet gewoon verder, groetjes aan Arlen.
    Kus Luksa, Karin en Divo

• 25 Februari 2010 - 16:36

Cecilia:

Wat ziet dit mooi uit! Een heel andere landschap dan in het Noorden. Prachtig!
    Fijn om te horen dat jullie bij oom Gustavo zijn geweest, heb je geen foto's van hem?
    Nou lieverd, blijf genieten daar, je hebt nog maar 101 dagen daar! Yeah!!! :)
    Kusjes, Mama

• 26 Februari 2010 - 10:12

Mieke:

Hey Nathalie,
    Wat heb je het naar je zin, het spat van je foto's af. En wat is het mooi daar in het zuiden. Ik was vroeger een keer in Lotta en daar doet het me een beetje aan denken. Masja zit al 5 weken in Peru. Ze doet een Spannse taalcursus in Cusco en nu ook vrijwilligerswerk bij een creche met kindjes van 2 en 3 jaar.De moeders zijn alleenstaand en kunnen dan gaan werken. ze heeft eerst deze week de crecheruimte geverfd. Ze is heel enthousiast en haar Spaans gaat heel goed. Ze woont bij een gastgezin.Over een paar weken komt er een vriendin en dan ontmoeten ze elkaar in Bolivia. Eerst was het plan dat ze ook nog naar Chili zouden reizen, maar dat lijkt nu te veel te worden.Zuid-Amerika lijkt zo dichtbij nu, nog eens versterkt door jouw foto's en verslag. je kunt Masja vinden op de site van 'Waarbenjij.nu'.
    Onder haar naam Masja Lebouille. Ga zo door, lieve groet