Meer foto´s Chiloe - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu Meer foto´s Chiloe - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu

Meer foto´s Chiloe

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

26 Februari 2010 | ,

Meer foto´s Chiloe. Ik was eerst in Ancud, daarna naar Castro hoofdstad van Chiloe. Vanuit Castro was ik samen met Sebastian, studiegenootje van Francisco die daar oorspronkelijk vandaan komt, naar Cucao (plaatsje in nationaal park) en Dalcahue (vissersdorpje) gegaan.

• 26 Februari 2010 - 16:29

Cecilia:

Poeh! wat is dit mooi! Schitterend! Kan je ook die "Milcao" maken? Ziet erg lekker uit!
    Liefs en nog maar 100 dagen :) Yeah! (Ik tel nu ook af!)Kusjes, Mama

• 28 Februari 2010 - 20:52

Karin Skuric:

lieve nathalie en arlen
    het is op dit moment wel zeker onzinnig te reageren op de mooie foto's, nu het hele land zo getroffen is door de enorme aardbeving (en waarschijnlijk nog hevige naschokken).
    Gelukkig hebben we gehoord dat het goed met jullie gaat, waar we heeeel heeeel blij om zijn.
    Als ik de foto's zie en bedenk wat er daarna gebeurd is, dat is bijna niet voor te stellen.
    Veel veel sterkte voor jullie.
    Dikke kussen van Luksa, Karin, Divo en Marlous + familie.

• 01 Maart 2010 - 09:30

Mieke:

Lieve Nathalie, ik was zo bezorgd over je toen ik van de aardbeving hoorde. Gelukkig lees ik in bovenstaande reactie dat jouzelf niets is overkomen. Het is inderdaad niet voor te stellen als je de beelden ziet op de t.v. Het moet wel ontzetttend veel indruk op je maken, deze gebeurtenis. Ik wil je heeeeeel veel sterkte wensen, ook van Mireille, Nienke en Jikke. We denken aan je. Heel veel liefs