Puerto Saavedra - Reisverslag uit Puerto Saavedra, Chili van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu Puerto Saavedra - Reisverslag uit Puerto Saavedra, Chili van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu

Puerto Saavedra

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

05 Februari 2010 | Chili, Puerto Saavedra

Ik ben nu in Puerto Saavedra, bij de familie van Critian. Ik was afgelopen week in Chiloe tot zaterdag. Ik ben in Chiloe in de stadjes Ancud en Castro geweest, ook ben ik naar de plaatsen Cucao en Dalcahue geweest. Cucao was in een natuurpark en Dalcahue is een dorpje aan de kust. Zaterdagavond was ik naar Osorno gegaan naar Andres we waren naar een festival gegaan waar een nationale groep optrad Los Tres genaamd. Zondag waren we naar de dorpjes Frutillar, Llanquihue en Puerto Octay geweest. Ik heb daar de vulkaan Osorno gezien en nog 3 maar daar weet ik de naam niet meer van.
Maandagochtend moest Andres naar Valdivia voor zijn werk en ik ging mee, we zijn naar Fort Niebla geweest, Spaans fort in de tijd van onafhankelijkheid in Chili, daarna zijn we gaan lunchen met vis in de Mercado Central. Vanuit daar was ik naar Temuco en daar waren Cristian en zijn vader me komen ophalen en toen gingen we naar Puerto Saavedra, dat is een dorpje in de 9e Región en zo´n tien minuten daar vandaan in de auto wonen zijn oma en vader in het midden van niks, zijn oma heeft terrein en daar werd oorspronkelijk vee gehouden en het land bewerkt om groente en fruit te teelen maar nu wordt er niks meer mee gedaan. Hier heb ik naast zijn vader en oma ook zijn drie zusjes leren kennen, Cristian heeft een zusje van tien jaar en een twee babyzusjes die tweeling zijn. Deze maandag ga ik hier alweer weg want ik moet dinsdag werken. Volgende week komen de foto´s!

  • 05 Februari 2010 - 23:09

    Pedro:

    Mooie plekken ben je aan het bezoeken. Ik hoop dat je erg veel foto's kan maken en plaatsen. Blijf genieten van je vakantie in het zuiden. Hartos besos desde Mokum.

  • 05 Februari 2010 - 23:28

    Cecilia:

    Hai lieverd,
    Ben blij om te horen dat je aan het genieten ben daar! Zet gauw foto's op je site! kusjes en liefs, La mama

  • 06 Februari 2010 - 15:29

    Oma Marta .:

    que bien cariño conociendo esos lindos parajes de chile,....verdad que son maravillosos? al igual que los demas yo tambien te digo que tomes muchas fotos , junto a todos esos fmlies que aun no conocemos bien hija sigue
    pasandolo muy bien , recibe todo el cariño de quien mucho te quiere , un besote . YO.
    Muchos besitos para Arlen.

  • 06 Februari 2010 - 19:25

    Karin Skuric:

    weer veel waargenomen, nathalie.
    we zijn benieuwd naar de foto's.
    gaat cristian met je mee terug?
    fijne dagen nog p. saavedra. kus
    luksa, karin en divo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Puerto Saavedra

Zuid Amerika - Chili

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2010

Things to do

20 Maart 2010

Tres semanas despues

26 Februari 2010

Foto´s Osorno, Puerto Varas en Valdivia

26 Februari 2010

Meer foto´s Chiloe

24 Februari 2010

Foto´s Chiloe en Villa Alemana
Nathalie

Actief sinds 14 Okt. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 106218

Voorgaande reizen:

15 November 2010 - 30 November 2011

Chilean way of life

23 Juni 2009 - 09 Juni 2010

Zuid Amerika - Chili

Landen bezocht: