Foto´s Huasa - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu Foto´s Huasa - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu

Foto´s Huasa

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 September 2009 | ,

Bij deze alleen even foto´s van mijn Huasa outfit. Hiermee moet ik, en alle andere promotoras/promotores, in de supermarkt staan tot rond 18 september dan is de nationale feestdag. In de supermarkt wordt ook de hele tijd Cueca´s gedraaid. kan het nog niet dansen, maar wil het wel leren. Toen ik in Suriname was, nu precies een jaar geleden!, heb ik een kotomisi aangedaan. Nu doe ik hetzelfde en wordt ik ervoor betaald :-)
Volgende week weer update.

• 07 September 2009 - 10:01

Pedro:

WOW! je bent klaar voor de "fiestas patrïas". Ik zie in ieder geval dat je aan het genieten bent en dat is altijd goed. X Pedro

• 07 September 2009 - 10:58

Karin Skuric:

lieve natahlie
    wat enig die outfit, staat je geweldig.
    Dikke kus Karin

• 07 September 2009 - 15:54

Arlen:

Hahha super!! Succes!

X

• 07 September 2009 - 19:33

Cecilia:

Leuk! leuk! leuk!
    en nu moet je de "cueca" leren dansen! Prachtig!

Liefs

• 09 September 2009 - 18:41

Big Brother:

HAHAHA,
    Zeg dat je niet betaalt wilt worden zolang je de hoed mag houden.

• 09 September 2009 - 20:17

Therese:

Hola Nathalie,

Ik heb genoten van al je verslagen. Fijn dat je zo'n leuke tijd mee maakt en zoveel nieuwe ervaringen opdoet en nieuwe vrienden maakt.

Dat kan je niemand je afnemen en neem je mee je hele leven lang.

Geniet er van...

Groetjes
    (ex-collega Combiwel van Cecilia)

• 16 September 2009 - 11:46

Marta.:

Querida Natalie encontre muy buenas las fotos ,... como tambienloque haz escrito sobre tu estadia en chile haz echo buenos viaje,por lo tanto estas causando un poco de celos , y ahora te encuentras con el aniversario patria ,aprendiste el baile ?en todo caso los meritos te los estas ganando asi eres tu buena escritora con lo cual nos haces viajar gratis ,un abrazo un apretado y montones de besitos te quiero mucho .

TU ABUELA .