´´El que no salta no es Chileno` - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu ´´El que no salta no es Chileno` - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu

´´El que no salta no es Chileno`

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

23 September 2009 | ,

Heb een super leuk weekend achter de rug. Was donderdag 17 sept. naar Villa Alemana gegaan. Die donderdagavond met Vanessa, Alvaro en vrienden wat gaan drinken in centrum van Villa Alemana. 18e hadden we een asado (bbq) bij tia Lidia thuis, waar ik bleef slapen. Was erg gezellig. Het was ook gelukkig supermooi weer. Vrijdagavond ben ik met Vanessa en haar vriendin naar een gaydisco gegaan in Valparaiso. Was heel leuk, was nog nooit in een gaydisco geweest. Het was veel rustiger dan in een ´gewone´ disco, rustiger qua mensen en ook qua sfeer. We gingen met in totaal 5 meiden uit en ik was de enige die niet lesbisch was. In de disco was het grappig voor mij om te zien want je had mannen die eruit zagen en zich gedroegen als vrouwen en vrouwen die eruit zagen en zich gedroegen als mannen, soms moest ik echt goed kijken zovan ´He, wat is het nou?!?!?!´ Maar we hebben lekker gedanst en waren uiteindelijk pas om 7 uur thuis, de busreis is 1 uur vanaf Valparaiso en ze maakten me wakker toen we thuis waren en toen was het licht!

Volgende dag, zaterdag was ik op bezoek gegaan bij tia Julia Méndez, en daarna bij tia Tato, toen ik daar was kwam Fernando langs, neefje die daar woont, die ging uit en zoals dat gaat hier in Chili ging ik mee. Deze keer gingen we naar Viña del Mar, naar Sporting terrein daar was een grote Ramada, soort festival met allemaal eet/dans tentjes met typisch Chileens eten, cueca muziek. Was erg gezellig, ook hier zijn we tot laat gebleven en daarna ben ik bij Tia Tato blijven slapen. Volgende dag ontbeten met tia Tato en weer terug naar Santiago want moest werken ´s avonds. Maandag ook gewerkt en gisteren vrij en naar sportschool gegaan. Gisteren heb ik ook Tio Gustavo Méndez gebeld, hij is de broer van mn opa en is altijd moeilijk te bereiken. Hij werkt namelijk in Santiago maar woont in Villa Alemana en heeft ook een apartement in Santiago waar niemand het nummer van heeft etc. lastig dus. Toen dacht ik gisteren ´ik bel gewoon naar z´n werk´ (dat ik daar niet eerder op gekomen ben...) en toen belde ik naar Colegio de Profesores en vroeg naar Gustavo Méndez Araya. `Die is aan het lunchen nu, maar kan hij u terugbellen´ ´Ja, tuurlijk ik ben zijn Sobrina nieta, kleindochter van zijn broer` Nou, toen belde hij dus terug en nu ga ik strakjes met hem lunchen. Ik ga eerst sporten en daarna ga ik naar Colegio de Profesores om met hem te lunchen. Heel apart heb er wel zin in om hem te leren kennen. Dus dat ga ik vandaag doen :-)

p.s.
voor degenen die de geruchten, die via de moderne communicatiemiddelen NL hebben bereikt, geloven moet ik jullie helaas teleurstellen; ik heb geen vriendje hier! Er is niet eens iemand die in de buurt van de benaming ´vriendje´ komt dus... zodra dit wel het geval is zal ik jullie uiteraard via deze site z.s.m. op de hoogte stellen :-)

  • 23 September 2009 - 18:55

    Kim:

    Klinkt allemaal heel druk, leuk en gezellig hoor. Als je naar gay disco's gaat, dan onmoet je ook nooit een vriendje he!

  • 23 September 2009 - 20:52

    Pedro:

    Tja, ik deel de opmerking van Kim...;-)
    pero me dejas curioso con el encuentro con mi tio. Seguramente lo vas a pasar bien. Veo que tu vida por alla sigue igual de "druk"como por aca. us relatos toman forma de saga.
    Besos de mi parte y saludos por alla! tambien al 'patitas negras"...jejejeje

  • 24 September 2009 - 07:28

    Karin Skuric:

    Lieve Nathalie
    de berichtgevingen over een eventueel vriendje kende ik niet, hoor.
    Het is fijn te lezen dat je het zo goed hebt daar (door eigen inzet).
    Ik heb veel bewondering voor je. Dikke kus
    Luksa Karin en Divo

  • 24 September 2009 - 09:40

    Javier :

    NACHTBRAKER... gheege

  • 24 September 2009 - 16:06

    Cecilia:

    Hai lieverd,

    Ik blijf genieten van al je verhalen en van al je ontdekkingen daar! Gay-clubs, Ramadas, cuecas en de ontmoeting met de broer van je opa, mijn oom! Leuk dat je dat allemaal doet!
    Liefs,
    La mama

  • 25 September 2009 - 15:28

    Marta.:

    hola mi niña, por lo que escribes veo que siges descubriendo el mundo chileno , con anecdotas emociones etc.y son bastantes en todo caso no cuentas si bailas o no la cueca, oye y como fue lo del tio abuelo ?sabes cada vez que leo tu diario me transportas aese mundo tanincierto a veces pero lo bueno de momento disfruto de tu diario, gracias te quiero tu abuela .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Zuid Amerika - Chili

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2010

Things to do

20 Maart 2010

Tres semanas despues

26 Februari 2010

Foto´s Osorno, Puerto Varas en Valdivia

26 Februari 2010

Meer foto´s Chiloe

24 Februari 2010

Foto´s Chiloe en Villa Alemana
Nathalie

Actief sinds 14 Okt. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 106104

Voorgaande reizen:

15 November 2010 - 30 November 2011

Chilean way of life

23 Juni 2009 - 09 Juni 2010

Zuid Amerika - Chili

Landen bezocht: