Happy Birthday to me!!! - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu Happy Birthday to me!!! - Reisverslag uit , van Nathalie Tilon - WaarBenJij.nu

Happy Birthday to me!!!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

11 Januari 2010 | ,

Ik heb kerst en oud & nieuw op het strand gevierd. Het is een aparte ervaring om op 25 dec. op het strand te liggen in bikini. 24e thuis kerst gevierd bij tia Lilian met de familie en de 25e naar het strand gegaan. Oud&nieuw was begonnen in Viña del Mar, daarna naar twee feesten in Valparaiso gegaan en uiteindelijk in Concon beland...het was heerlijk om het vuurwerk op het strand te bekijken, te feesten en daarna om 7 uur 's ochtends van de berg (cerro) in Valparaiso af te rijden in de auto met keihard Inti Illimani op de speakers om vervolgens Marisco (zeevruchten) te eten in de haven van Valparaiso. Een goed begin van 2010 :-)

Vandaag ben ik dus jarig en 3x raden waar ik ben...................inderdaad, op het strand! Ik heb een hostal geboekt in Viña en ben hier het hele weekend. De eerste dagen was ik hier met Cristian en gisteren is Arlen hier gekomen we gaan morgen weer weg ik moet morgenavond werken. Cristian is een nieuwe inwoner in 'Nathalie World' en mag met trots, al zeg ik het zelf, de titel "vriendje" dragen, officieel sinds twee weken. We waren al een tijdje aan het daten maar het was niks serieus nog, ik moest natuurlijk eerst kijken hoe het liep 'en wat zij zag, was goed...' dus zei hij op een dag twee weken geleden "Quieres pololear conmigo" "SI" zei zij met volle overtuiging tegen haar Chilean Prince Charming, mi principe Chileno. La princesa Holandesa y el principe Chileno leefden nog lang en gelukkig...

Back to reality, hij heet dus Cristian, is 23, we schelen 1 jaar hij wordt over een maand 24. en werkt als reponedor (is gewoon vakkenvuller, maar alles in het Spaans klinkt mooier en exotischer...:-) )
Ik ken hem dus via de supermarkt waar ik ook werkte en hij woont daar vlakbij, hij woont zo'n 20 min. in de auto bij mij vandaan. Dat is redelijk dichtbij voor een stad zeven keer zo groot als Amsterdam.
Hij heeft drie jaar psychologie gestudeerd maar moest daarmee stoppen toen zijn zoontje werd geboren ruim twee jaar geleden.
Tja wat kan ik nog meer vertellen, hij woont bij zijn moeder, oma en een tante. Zijn vader woont in het zuiden van Chili.
Tot zover Cristian, terug naar de belangrijke dingen zoals mijn 25 jarige bestaans viering :-) Het is vandaag de eerste keer dat ik mijn verjaardag in de zomer vier, het is 2010 en ik wordt 25, allemaal erg bijzonder natuurlijk ik ga straks met Arlen naar het strand en vanavond gaan we uit eten.

Over een week, vanaf de 18e, heb ik drie weken vrij. Tot nu toe zijn de plannen als volgt
week 1: naar 7 tasas, Lake District
week 2: naar Chiloe
week 3: naar La Serena.
De eerste twee weken ga ik naar het Zuiden en de laatste week ga ik naar La Serena, dat ligt 6 uur ten Noorden van Santiago. Na de drie weken vakantie ga ik weer werken in het restaurant en daarna moet ik kijken wat ik precies ga doen qua studie/werk enzo. Ik vind het gezellig dat Arlen er is, weer Nederlands kletsen en zelfs Chileense woorden weer met Amsterdams accent uitspreken en met haar lekker verder gaan met van Chili genieten en Chili ontdekken.

  • 11 Januari 2010 - 16:02

    Arlen:

    Happy Birthday to youuuu!!!
    En nu op naar het strand!!! whiiihoeeee
    Vamos a la playa lalalallaa

  • 11 Januari 2010 - 16:05

    Jeffry:

    een dikke vette lebber van mij op je wang :)

    groetjes jeffry
    van t weekend was t volgens t weerbericht een -15 gevoelstemperatuur

  • 11 Januari 2010 - 16:11

    Rafael:

    Gefeliciteerd!!
    Maak er een leuke dag van en geniet van het strand!
    Doe arlen en fransisco de groeten en zeg dat ze wat meer van dr moet laten horen!
    Heel veel plezier vandaag.
    Chao

  • 11 Januari 2010 - 18:18

    Marta Tu Abuela.:

    Feliz cumpleaños mi niña un gran abrazo y muchos besasos , me alegro mucho que lo haz pasado bien ,junto a las personas que quieresy te quieren como tu te lo mereces, en cuanto a tu programa de vacaciones , me parecen muy bien que las difrutes , y saca fotos , lo encuentro fantastico. hasta pronto mi amor y como siempre recibe todo ese gran cariño de tu abuela te quiero, basitos y muchos mas
    . Marta.

  • 11 Januari 2010 - 18:24

    Nana,:

    pd. muchos cariños para Arlen, y me alegro mucho que lo esten pasando bien , abrazos y besasos para las dos de quien mucho les quiere .
    YO.

  • 11 Januari 2010 - 18:44

    Cecilia:

    Lieve, lieve schat van mij!!

    Nogmaals VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
    Geniet lekker van je verjaardag op strand met empanadas, Pisco, op 35 graden en natuurlijk ook met je nichtje!
    ... en tu principe
    Chileno!!!

    Liefs en duizenden verjaardagskusjes,

    Mama

    PS: ik ben met Rafa helemaal eens... Arlen moet meer van zich laten horen! Dus Arlen: schrijven, hoor!:)

  • 11 Januari 2010 - 18:45

    Kim:

    Nogmaals gefeliciteerd! Lekker hoor dat je naar het strand kan.

  • 11 Januari 2010 - 19:51

    Pedro:

    Un cuarto de siglo me recuerda que "volver a los 17" sigue quedandose en el tintero. Ik wens je een bijzondere dag vandaag. Blijf genieten!. Doe de groeten aan iedereen daar.
    Besos,
    Pedro

  • 11 Januari 2010 - 20:04

    Karin Skuric:

    christian!!! wat leuk nathalie.
    Krijgen we ook gauw een foto van jouw chileense prins?
    Kus Karin

  • 11 Januari 2010 - 21:18

    Marijke:

    He die Nathalie,

    ik zit net een heel verhaal te schrijven is alles weg, maar ja het kwam erop neer dat ik je heel veel plezier wens voor vandaag, je vakantie en natuurlijk ook met je mooie prins, jawel mooi want de foto staat op facebook, handig hoor die digitale wereld, liefs Marijke

  • 11 Januari 2010 - 22:15

    Rosita Uit Sranan:

    Hallo Mi Gudu,
    Happy Birthday, darling.
    Geniet ervan!
    Wan Switi Friyari nanga Soso Lobi fu yu famiri fu Sranan. Bosi, Brasa.
    Prettige "Bigi Yari". Liefs en kusjes aan Arlen en aan jullie beiden de beste wensen - for always! Love

  • 14 Januari 2010 - 21:31

    Juan:

    Felicidades retrasadas, pero ya sabes lo que dice el refrán: más vale tarde...
    A seguir disfrutando, carpe diem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Zuid Amerika - Chili

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2010

Things to do

20 Maart 2010

Tres semanas despues

26 Februari 2010

Foto´s Osorno, Puerto Varas en Valdivia

26 Februari 2010

Meer foto´s Chiloe

24 Februari 2010

Foto´s Chiloe en Villa Alemana
Nathalie

Actief sinds 14 Okt. 2006
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 106100

Voorgaande reizen:

15 November 2010 - 30 November 2011

Chilean way of life

23 Juni 2009 - 09 Juni 2010

Zuid Amerika - Chili

Landen bezocht: